Holland label

Wat een service bij dit bedrijf zeg, TOP!
Ik had er afgelopen jaar labeltjes besteld, deze zijn bijna op.
Alleen ik wilde via de website www.holland-label.nl nieuwe bestellen maar ik kwam er niet uit welke ik vorige keer besteld had en welk lettertype het was, want...alles lijkt op elkaar!
Maar....ik bewaar alles...dus ook het zakje waar ze toen in aankwamen!
Dus gelijk even gebeld, kreeg contact met een vriendelijke vrouw en die heeft aan de hand van de gegevens op het zakje mijn bestelling geplaatst en direct een nieuwe aangemaakt, dus binnen 2 minuten waren ze opnieuw besteld en over 14 dagen liggen ze weer op de deurmat!
Kortom, een pluim voor dit bedrijf!

2 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad super! Want het is soms lastig terug te dreggen wat je allemaal aangeklikt hebt!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een toeval, ik had precies hetzelfde, en de labels zijn inmiddels binnen, super service!!

    BeantwoordenVerwijderen