Dé luiertas





Hij is af, de luiertas voor een lieve vriendin.
Ze koos voor een fuchia voering én ik mocht de buitenaknt versieren!!!
Ik heb dit maal de buitenkant verstevigd met strijkkatoen, ideaal spul want de tas 'staat' nu een beetje, wel is het heftig om hem door de naaimachine te krijgen, kreeg er spierpijn van ;-)
Maar...ik vind hem super, nu zei nog!
Binnenin zitten 3 vakken, waarvan er 2 zijn voor een flesje, de middelste kan ze gebruiken om een luierhoesje in de doen.
Er zitten koortjes in, zodat ze er eventueel een verschoonmatje in kan vast zetten...of natuurlijk iets anders.
Ook zit er een musketon haakje in zodat ze haar sleutels niet kwijt kan raken in deze grote tas.
Ook zit er een mooi vakje in voor haar mobieltje.

Kijk en oordeel zelf ;-)



3 opmerkingen:

  1. Ik ben sprakeloos,it's Beautyful!!
    Echt prachtig,als ze daar niet blij mee is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh, ik vind het geweldig!!
    Al heb ik geen baby meer, zou hem zo zelf willen hebben ;-)

    groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen